Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimecres, 18 de juliol del 2007

Va de tapes al Vendrell

Una de les sorts que he tingut des de que estic empadronat al Vendrell és que visc molt proper del carrer de les Tapes (oficialment carrer de les Flors). Allí hi ha establiments que ofereixen una amplia varietat d'aquest plat tan de casa nostra. Abans hi havia el Moriles i l'Estepa que continuen el seu bon nivell, encara que els locals siguin una mica petits. El Moriles ha ampliat una mica. Després tenim el Reina que prefereixo no parlar després d'una experiència que val més no contar. Però jo allí no torno a posar els peus. Entre el Tomatapa i la Barretina, jo em quedo amb aquest últim. Ahir vam anar amb els de la piscina i vam estar molt bé allí fora amb uns plats esplèndids i molt ben cuits i de bona qualitat. Encara no tenen postres, però aviat en tindran segons un noi molt simpatic que ens va atendre i es diu Ian. Val la pena. No és molt car i les tapes estan bonissimes. Ara ja ho sabeu. Jo us aviso que ara és el millor temps per aquest esport. Aqui ens falta un Salvatore amb les seves flautes. Segurament també tindria molt d'èxit i per moments entusiastes un xinès que fes les delicies dels veïns. Aquí no hi ha cap xinès. A veure si en posen un. Prefereixo buffet lliure, però sense tans fregits com en algun del Vendrell.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

K va passar-te al Reina? la meva filla diu que hi han anat a vegades a sopar a base d'entrepans i tapes amb uns amics i han sortit molt bé. Haig de recomanar-li que no hi torni?

marta mercader ha dit...

Miki !!! reconec que he pecat després de jurar i perjurar que no tornaria al Reina ..hi he tornat. Va ser un dia de flaquesa!!! ....ahhh!!!!!! vigila perquè tens l'enemic a casa la mònica em va acompanyar...i per acabar-ho d'adobar ..hihabia la tiquis mikis..iassssss...això si l'entrepa era bo.