Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimecres, 18 de juliol del 2007

Mercat de Santa Oliva

Un dels esports del cap de setmana que practico a l'estiu és anar als mercats ambulants. Us recomano el de Santa Oliva, allí trobareu una mica de tot i a bon preu. És molt més econòmic que el del Vendrell que te fama que no és gaire econòmic. Fruita, roba i si voleu un pollastre a l'ast per dinar cuit alli mateix. Al costat del Caprabo està aquest mercat. Encara que hi vaig anar una mica tard, hi vaig trobar força gent. Ja ho sabeu. Dissabte al matí a Santa Oliva.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Me l'han recomanat vàries persones. Hi ha talles grans?.Serà qüestió de treure-hi el nas, perque al de La Papiola darrerament només troves roba que sembla feta per a les Barbies.

marta mercader ha dit...

avui m'hi volia arribar a comprar les famoses samarretes a tres euros, però m'he aixecat tard molt tard ..resaca del super fabulos concert de laxen d'ahir als monjos...m'ho apunto per la setmana que ve