Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

diumenge, 13 de gener del 2008

El concurs de xató del Vendrell millora any rera any

Enguany el primer premi són un creuer de 8 dies pel Mediterrani. Encara que sigui en temporada baixa i en camarot sense finestra està molt millor que l'any passat els va tocar un cap de setmana a Marina d'Or. Un lloc on només hi van els iaios i famílies senceres. Encara m'animaré i aniré a concursar a veure si així em dono un tomb pel Mediterrani amb la dona. Això ja està millor i els 300 euros del per comprar regals per la família. Tots contents així. Llàstima del cafè per un any que em donen. Amb la cafetera de càpsules que m'he comprat l'hauré de donar a algú. Ho sento, però m'he modernitzat perquè a la dona no li agrada el cafè i ja he trobat la solució per 149 euros.