Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

divendres, 4 de gener del 2008

Un títol de pel·lícula que enganya

Una de les pel·lícules que em han sorprès gratament ha estat "Escuela de Pringaos". La vaig agafar perquè arribava tard per veure una més popular i la propera sessió era a les deu de la nit i no vaig voler esperar més d'una hora a què aquesta comences. Llavors em vaig llençar a la piscina i vaig anar a veure aquesta proposta americana amb un títol que sembla que aniràs a veure una cosa cutre i pastelera tipus American Pie. Res de res és una peli que ens ensenya a treure de nosaltres aquesta mena de força per tirar endavant. Quan li has de demanar per sortir a una noia. Quan vols demanar al jefe augment de sou? Si estàs cansat de suportar les tonteries del teu jefe i li vols dir que és un borde. Llavors aquí està aquest llibre d'autoajuda en forma de film que t'ensenya a tot això. La veritat és que és molt divertida i m'ho vaig passar molt bé. No crec que duri gaire, però us la podeu apuntar i el dia de demà la podeu demanar en vídeo i quedareu molt bé amb la parenta o amb els convidats. Enganya positivament. Crec que tots necessitem una mica d'autoajuda i intentar trobar totes les nostres possibilitats ni no sempre dir que si buana quan veiem que allò no cola per enlloc