Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dijous, 31 de gener del 2008

Llegendes urbanes sobre robatoris al Vendrell

En aquests dos dies anteriors han entrat a robar a dos colegues meus de la feina. Diuen que algunes pispes fan unes senyals als timbres amb marques de colors i formes per indicar a altres membres de la banda que aquell edifici està buit de tal hora a tal o que només hi van els caps de setmana. No sé si és veritat o no. Però amb aquestos els hi han entrat al migdia quan no hi havia ningú a casa. A veure si algú em pot confirmar aquesta mena de llegenda urbana.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

em sonava i he buscat pel tot poderós google... he trobat axò: http://www.la-razon.com/Versiones/20061013_005693/img/seg061013a_g.jpg Es veu que es van publicar per alguns diaris fa temps.
Aquest matí passant pel carrer st xavier, hi havia la polícia científica treient empremptes a una porta amb els polvos aquells... ma fet relativa gràcia, no ho havia vist mai.

Anònim ha dit...

Totalment cert.

Amb tanta xusma a casa nostra no m'estranya.

I cada vegada hi ha més.
Y més que vindran

Anònim ha dit...

això rocky, em recorda als cartells del Sr. Duran i Lleida, i no trobo encertades cap de les dues afirmacions.