Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimarts, 22 de setembre del 2009

Qui no vol el mercadona al Vendrell?

Lleida és una localitat que no té grans superfícies. Només té el Carrefour i ja està. Bé està l'Unipreus que és una marca local. Els comerciants d'allà s'han unit perquè per a o per b no vinguin grans superfícies a la localitat i clar no tenen ni Decathlon, ni Leroy Merlin ni altres semblants. Aquí al Vendrell la gent demana que hi hagi un Mercadona, però clar hi ha comerços que no el volen perquè tenen por de no poder competir i perdre clients. Què hem de fer? Jo crec que és millor que hi hagi de tot perquè sinó la gent també va a altres llocs a comprar encara que hagi de fer uns quilòmetres. No sé, però jo crec que com més coses tinguem més hi guanyarem tots. Aquesta és la meva opinió interessada de consumidor. A veure que diu l'altra gent.

5 comentaris:

Unknown ha dit...

jo no el vull, crec que ja estem prou servits, i no perque vingui donará mes feina a la poblacio sino tot lo contrari.

Glòria ha dit...

De grans supermercats crec que en estem rodejats, el que ens fa falta ,sobretot al centre del poble ( que lentament es va morin) són establiments "de cara i ulls" ja ni ha prou de veure com els vuits que deixen els comerços que tanquen, els omplen els manaires amb el pretext de muntar-hi la oficina del no sé que,o d’altre banda veure com els Bancs es van apoderant de totes les cantonades (sort que potser la crisi amb aquest punt i posarà remei).
No se perquè els comerciants Vendrellecs els fa tanta port que grans cadenes de prestigi vinguin a establir-se,això faria que tothom es poses les piles i no tinguessin que esperar a que els problemes endèmics que pateixen es resolguin per la inèrcia de la crisi.

Atelier Riambau ha dit...

Hola Miquel,

Em fa gràcia que hagis descobert el meu blog. Suposo que has anat veient les coses que vaig fent. L'última entrada va ser el 10 de setembre. Espero que ben aviat podré fer-ne una altra. Aquesta tarda treballaré de valent per poder acabar una prenda que tinc a mitges.

Salutacions,

Nuria Miró ha dit...

El petit comerç del Vendrell està ancorat en un estatus de mamut.Comerços que, per manca de competència,es pensen que ja ho tenen tot fet i no és veritat. La oferta és poc variada en molts sectors, el ventall de preus gairebé inexistent (tothom coincideix que El Vendrell és car), i el tracte al client sobint te un deix d'autosuficiència que no agrada.Tenen molt que aprendre de capitals com Reus, ón conviuen el comerç tradicional, les franquicies i les grans superficies, i cadascú té la seva clientela. En vista del'èxit m'estimo més anar a comprar fora de la comarca, trobo més varietat i m'atenen millor

Josep Manel Laliga ha dit...

No se on el posarien però a mi el que em va millor és el SUMA del carrer de sota de casa i els petits comerços que tinc a la vora.