Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

diumenge, 1 de novembre del 2009

Una piscina poc profunda al nou complex de Calafell


El vilarenc aigua de Calafell ahir va fer jornades de portes obertes i vaig aprofitar per visitar. Dalt i baix, piscina i sales no em van passar per alt. La cosa encara no està del tot acabada pel que fa als seus voltants perquè allí si no vigiles una mica pots caure abans d'entrar a les instal·lacions perquè el terra no està gaire pla. Em van agradar els vestidors que estan més o menys normals. No són tan grans com la piscina vella del Vendrell, però molt més que la piscina nova del Vendrell. La sala que dóna a l'exterior està molt aconseguida amb aquells seients allí dins l'aigua que treuen bombolles. Jo crec que la tonteria aquesta que la piscina surti fora com a Caldea és una xorrada innecessària que porta moltes despeses i que no serveix per a gaire gran cosa en aquella rotonda normal. A veure si hi posen quatre cartells allí fora encara que sigui de la immobiliària gaudir que n'hi ha bastants a la localitat. Trobo molt encertat que en una de les dutxes hi hagi una galleda suposadament d'aigua freda. Això és ideal per tenir el xoc calent i fred. Tampoc em va agradar la poca profunditat de la piscina que crec que en la seva part més fonda té 1,20 metres. Ho trobo ideal per aquafitness però per altres activitats com la natació no va gaire bé, la veritat. Jo a vegades m'he queixat de la del C.E. Vendrell perquè es poc fonda, però és a Calafell s'han passat de llestos. Molt encertat el tema cafeteria. També molt adient el tema dels tractaments de bellesa i salut. Ara que funcioni que això és el més difícil. Primer hi ha haura possibles ensurts que amb el temps es poden polir. Molta sort i un dia a veure si em puc anar a remullar.

2 comentaris:

Teresa ha dit...

1'20 és molt poca profunditat... No sé si és legal per a la pràctica de la natació per a adults. Per a xiquets sí, i per a aquafitness o natació terapèutica també, però per a natació... Caldria mirar-ho a la Llei.

elbosquefantasma ha dit...

Piscina, Piscina,,,,,,, Parc Aquatic,,,, esto es Calafellá. No es gimnasio es Sala de Musculatura....