Un dels cantants melòdics catalans que valen la pena compartir una estona amb ells és Sergio Dalma. Avui a Tarragona ha signat més de 300 cd's amb tota cordialitat i com si cadascú fos el primer. Una persona entranyable que a més canta i ho fa molt bé. Jo li he dit que a veure quan fa un cd en català i m'ha dit que la discogràfica no li deixen. A veure si tenim sort i un dia dona el pas. Personalment m'agrada més en català que en castellà.
Benvolgut, permet-me suposar que, malgrat que no haguem gaudit de presentació oficial, més o menys, així com jo, estàs assabentat de la meva existència, de les coses que faig. Benvolgut, jo ho reconec, què hi faré, covard de mi, no és que siguis cada tarda el meu tema preferit, vostres són les promeses que ningú ja complirà, vostres les nits que els telèfons no paraven de sonar. Però sí que et vaig veient en discos que al final no et vas endur. (Manel, "Benvingut")
dimarts 23 de novembre de 2010
El Sergio Dalma és tot un cavaller
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
2 comentaris:
Varem anar junts a escola, al HH Maristas de Sabadell, durant uns anys. El "Capde", com se'l coneixia a ell i el seu tiet (profe del mateix cole. Ens hem tornat a veure anys enrera en alguna trobada. No havia canviat, segueix sent el mateix bon paio i no se li han pujat els fums.
Doncs és una llàstima això del disc en català... a mí tambè m'agrada més.
Publica un comentari