Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimarts, 14 de juny del 2011

Una de refrescs , ara que ve l'estiu

Una de les coses que odio és que et donin Kas i Pepsi, quan a mi no m'agraden aquestes dues begudes. L'altre dia a les Matas vaig provar un vodka amb taronja amb Kas i semblava que el beure estés perfumat. Jo soc de la Coca cola i de la Tonica i de la Fanta i de la Beeter, però no quan hi poses alguna altra cosa no m'agrada la combinació. És uan llàstima que a molts llocs no es pugui escollir entre una cosa i una altra. Suposo que ells van pel negoci i contra això doncs, sempre és bo anar a beure als llocs on saps que tenen allò que vols. La cervesa Moritz no m'agrada, per cert. Em quedo amb la Sant Miquel.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Com que Sant Miquel? Sant Miquel Casellas? Ja ja ja. Potser et refereixes a San Miguel?