Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimecres, 9 d’octubre del 2013

Coincidències al néixer

Hi ha coincidències a la vida. Una de les coincidències és el dia de naixement. Jo me'n recordo que un cop vaig conèixer a una noia a Calafell que era de Vilanova que era dle mateix dia que jo i del mateix any. Era una big ben com jo i molt humana. No sé hi havia molt bona entesa, però crec que al ser tan iguals xocàvem, però ja no l'he vist més. Va tancar Vip's i  a vegades vaig per Vilanova i no l'he vista mai més. No sé ni com és diu, ni que se n'ha fet. Només que tenia una germana una mica més jove. Conec gent que ha nascut el mateix dia que jo de diferent any i hi ha una mica de tot, la veritat. Hi ha gent que tenim molt bon rotllo i altres xoquem, suposo que és per similitud. No sé, però hi ha una por a trobar en un altre algú que és molt semblant a tu. Seguirem buscant sense pressa a la vilanovina nascuda el 8/10/69. Pura curiositat.