Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dijous, 27 de febrer del 2014

Ja no queda tant pel maig del 2015

L'altre dia em deien que a Llorenç del Penedès volen fer una rotonda nova que tenen superàvit, del de veritat no com altres pobles, i que són molt racanos a l'Ajuntament. Clar al maig del 2015 tenim municipals que és el que interessa. Ara tindrem europees, però això per entretenir al personal. Doncs jo he estat parlant i més o menys veig que al Vendrell si les esquerres s'ajuden poden arribar a tenir representació. Esperem que després no es tirin els trastos pel cap, però han de fer un esforç i anar a tots a una. Canviar les cares perquè sempre són els mateixos. Són molt bona gent, molt currantes, etc etc, però una mica de canvi. No passa res. Els dos clàssics crec que repetiran caps de llista. No crec que entrin en aventures rares i aniran pels mateixos. Al principi no m'ho creia, però cada dia ho veig més clar. ERC hauria d'anar amb aquest pac d'esquerres. Ciutadans entrarà amb força i ja veurem que passa amb el PP si manté la parelleta o la perd. Si entrés un partit amb cara hi ulls podria fer molt de mal al municipi perquè la vella guardia està en retirada però no hi ha res amb cara i ulls que convenci a la gent que no és d'esquerres. Suposo que m'enteneu. A Calafell diuen que l'Olivella no repetirà. No sé perquè però com allí tot funciona per altres canals jo només dic el que diuen, també diuen que a Cunit no guanyarà CiU, jo crec que si, però dic el que diuen. Sobre Albinyana, hi haurà 4 anys més de Quim. Les dues parts ja s'han petrificat i ningú mou fitxa. Apa-li, una mica de calitxa. A veure que passa i anem fent coure l'olla entre tots.