Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

divendres, 2 de juliol del 2010

Espero equivocar-me amb els Laxen a la Lira

Una de les cites ineludibles pels amants i seguidors dels laxen són els tres concerts que fan a la Lira del Vendrell el 15, 16 i 17 amb l'orquestra de Cambra de l'Empordà. 25 euros per persona i si ets del cit, 20 euros. Jo crec que aquí punxaran perquè al vendrell, molta gent està acostumats a veure'ls gratis i en els darrers anys cada any han vingut sense pagar ni un duro. La setmana anterior toquen a la Polba de Mafumet per la patilla. Si que és una cosa molt diferent i original. Ara d'això a pagar 25 euros i tal com està el pati, jo crec que d'omplir no ompliran els tres dies, pero crec que almenys m'agradaria molt que poguessin salvar els trastos. La idea és molt bona, però potser el moment i el preu no són els més adequats. Ja dic, espero equivocar-me. M'agradaria que si algú llegis això i estes en el dubte d'anar i no anar, es decantés per la primera opció, però com a fan, com a seguidor i com a vendrellenc adoptiu crec que no serà un gran èxit. Espero equivocar-me. Jo també tinc dret a somiar.

1 comentari:

Gaby ha dit...

Yo soy de los que dudan si ir o no. Por un lado son esos 25 € y por otro lado el hecho de que yo nunca he sido un gran seguidor de los Lax, que no es porque no sean buenos, que lo son y mucho, pero no han sido una gran influencia en mi vida. Pero por otro lado esta el hecho de que fusiones como estas se dan muy pocas en la vida y vale la pena disfrutarlas, mas aun si tienes la oportunidad de tenerlas cerca de casa. Suerte a la banda y a la orquesta y, yo tambien espero que te equivoques.