La millor cervessa és l'Estrella Damm, amb 6 vots ha guanyat l'enquesta. En segona posició queda la Moritz amb 4 vots. Amb dos vots han empatat la Sant Miquel i la Coronita. Ningú ha opotat ni per la Damm ni per la Mahou, per alguna cosa serà.
Benvolgut, permet-me suposar que, malgrat que no haguem gaudit de presentació oficial, més o menys, així com jo, estàs assabentat de la meva existència, de les coses que faig. Benvolgut, jo ho reconec, què hi faré, covard de mi, no és que siguis cada tarda el meu tema preferit, vostres són les promeses que ningú ja complirà, vostres les nits que els telèfons no paraven de sonar. Però sí que et vaig veient en discos que al final no et vas endur. (Manel, "Benvingut")
divendres 23 de juliol de 2010
L'Estrella és la millor cervessa.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
1 comentaris:
Pel que fa a la cervessa sense alcohol, he de dir que la millor, i deixant molt lluny a la resta, també és la Damm Free.
Un positiu per a Damm! :p
Bon estiu, Miquel. Una abraçada des del PV.
Publica un comentari