Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimarts, 27 de juliol del 2010

Una festa major del Vendrell que ha donat molt de si i encara té piles

La Festa Major del Vendrell del 2010 crec que ha estat una de les més llargues dels darrers anys. La cosa va començar divendres amb l'alternativa i acabarà aquest dimecres amb un concert de música del país. 5 dies de festa, concerts, cultura p0pular i de molta son al matí pels que han de treballar. Però jo crec que ha valgut la pena. La veritat que la majoria de coses han estat encertades. El tema castell de foc, una mica fluix però estem en restriccions. Els Nens van fer el carro gros i el diables van repartir a tort i a dret. Hi havia anys que eren versos molt molt lights, però enguany s'han posat les piles. Era bonic veure les cares dels polítics que hi havia a dalt. A aprofitar que encara queden dos dies i els Malcasats entre altres coses. Ja ho sabeu si us voleu acostar, aquí encara estem de festa.

1 comentari:

Helenia Herrera ha dit...

Hola, Miqui, ets un crack... És que he flipat amb la foto del post anterior... És de Dimensió Desconeguda!!!!
El millor del dia, el carro gros!!! Felicitats, Nens! Encara que no existís per al 'Quarts de nou' de la nit... Si l'any passat et posaven al programa els castells de diumenge al matí en l'emissió de la tarda, per què dilluns no hi van dir res de Santa Anna???? Encara que per a aquest 'programa' el quatre de vuit no mereix atenció; en la crònica de la diada de Mataró no hi van posar el que van fer el Castellers de Leida! I jo per què collons segueixo mirant-me aquesta gasòfia 'verda' si cada cop que ho faig és per cabrejar-me???

Els versos van estar molt bé..., però..., escolteu, Diables, m'agrada el futbol des que vaig néixer, i la bona gent que en practica, de bon futbol, i sóc catalana i d'esquerres (encara que això últim no ho hauria de dir, perque estava parlant de futbol i no de política o geografia...), creieu que no existeixo com a catalana perquè em va agradar (què dic 'agradar': em vaig emocionar i em vaig quedar afònica!!) que guanyés el Mundial Espanya? He de canviar les meves preferències polítiques per tatuar-me l''aguilucho' només perquè vosaltres no entengueu que m'agrada el futbol sol, 'sense guarnicions'???
Visca la Roja... i els rojos!!! (Això ho dic taral·lejant l'Himno de Riego)