Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

diumenge, 18 de juliol del 2010

Genials, fantàstics els Laxen i la OCE a la Lira del Vendrell


No tinc paraules per escriure el concert d'ahir a la Lira amb els Laxen i la Simfònica de l'Empordà. Jo només recomano que a la gent que els agrada mínimanet que hi vagin serà una experiència inexplicable. Des de la primera nota fins al final em vaig pujar al núvol de la emoció i ja no vaig baixar. Recordar temes vells com Les nitsdel Liceu, No sé pas com, Fum i altres amb la total entrega dels músics que fan partícip al públic de cada moment del concert. També trobem la participació del Cor Joves Veus i el Cor Zóngora en la part final del concert. Genial. fantàstic. No us ho perdeu. No deixeu que us ho expliquin. Avui a els 7 una nova oportunitat.

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Sense cap bubte un bonisim treball, tan de bo ho puguin repetir en altres llocs....jo vaig estar divendres i va estar genial... aqui algunes fotos i videos del divendres, http://www.flickr.com/photos/mlanzon/sets/72157624520067478/ potser ajuda als indecisos a anar-hi avui, salut!!

Josep Manel Laliga ha dit...

Jo també en vaig sortir molt content.
Son un referent, no en tinc cap dubte.