Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dijous, 7 de juliol del 2011

Un consell comarcal muntat amb el cul

Jo el consell comarcal del Baix Penedès, des del meu punt de vista, no m'agradat mai. Ni en l'època rovirosa ni en l'època moreno. Allò és un parquing de polítics per fer-los fer alguna cosa. Hi ha gent molt bona també, però no es el que abunda. Ja he vist els nous consellers, alguns són els que els han matxacat al seu poble cansats d'ells com el Magrinyà i el Fonts que els han fotut fora del xiringuito. Doncs aquí no hi poden faltar. Altres com l'Armengol, ja ho podria deixar amb un algun dels seus, no cal ocupar tants de càrrecs i altres com el Jovani i el Barquier que són els que controlen el PP i no volen que hi hagi esquirols. Jo crec que aquí hauria de manar una persona d'un poble o un polític de calafell o vendrell que no fos l'alcalde. Perquè portar calafell i el consell bé o ets un superdotat o realment ja saps que és puro marqueting de cara a la galeria. Reconec que l'Olivella em cau bé i es bon pallo i bo, però collons que no hi ha ningú més a la comarca que hi pugui dedicar més temps?