Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dissabte, 2 de maig del 2009

Feria de Abril de Cunit

Ahir vaig anar a la Feria de Cunit a donar un tomb. Està bé, però tampoc és res de l'altre món. HI ha una poques casetes, dues de partits polítics PP i PSC, alguna entitat i ja està. Tot això en un espai sense asfaltar i on el terreny puja i baixa perquè no està prou pla. Hi havia força ambient. Encara no hi havia anat mai i ahir em vaig decidir. Si us agrada aquest ambient allí el trobareu i sinó doncs a buscar alternatives

2 comentaris:

elbosquefantasma ha dit...

Como que no, no me agrada esta fiesta. Cada uno que haga lo que quiera, con ir una vez cada decenio queda uno saturado.

Sonia Mirambell ha dit...

Busquem alternatives !, jo avui, me'n vaig amb moto, que diuen que a Cunit hi ha una concentració i després a la Cantera jajaja !