Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dissabte, 18 de juliol del 2009

El funcionament del 012, patètic

Ahir com dic en el darrer text varem anar a Puigcerdà i a Agramunt hi havia un foc immens que va tallar algunes carreteres de la zona del seu voltant. Jo vaig trucar al 012 i li vaig preguntar a la noia que em digués com estava la situació d'una carretera en concret perquè nosaltres teníem un mapa de carreteres i sabíem el nom de totes les carreteres. La noia aquesta es va emperrar en explicar-me els problemes de trànsit a Calafell. Jo li deia que a mi Calafell tant em feia, que jo volia anar a Puigcerdà. La noia vinga vinga. Al final varem improvitzar i varem arribar, però hi ha coses que s'han de tenir una mica clares quan es treballa en aquest servei davant d'aquest tipus de preguntes.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

si si miki ... va ser patetic ... entre surrealista i mofa estava la cosa.
pro vam arribar!!
mts

elbosquefantasma ha dit...

y por suerte teníais mapa a mano. Además de pagar la llamada.

Beatriz Durán ha dit...

S'ha de formar al personal, i no només al 012... Més que un dret ha de ser una obligació, perquè imaginat que la situació hagués sigut realment d'una emergència... Em pregunto si els 012 accepten suggeriments.