Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dissabte, 18 de juliol del 2009

Puigcerdà també té carpa pels concerts


Aquesta setmana tocava Puigcerdà. Allí tocaven els Laxen els Whiskyns i els Zapping. Per anar amunt volíem anar per Oliana, però un incendi va provocar que algunes vies principals quedessim tancades i varem estar 5 hores per fer un recorregut de dues hores i una mica més. Allí tot molt bé. L'hotel Terminus està molt ben situat, a 5 minuts del centre del poble i la gent és molt amable, habitacions netes i tot força bé. Per esmorzar podiem agafar el que volguessim. Una de les coses que m'ha sorprès és que funcionen dues menes d'ascensors per superar un fort desnivell amb el centre del poble. La veritat és que està molt cuidat i és gratuït i molta gent el fa servir. A la nit para unes hores, però això no es pot veure a gaires llocs. El concert molt bé. La trobada musical tenia lloc en una carpa molt gran que acollia públic i músics. Allí feia molt de fred, potser estàvem a 13 graus i tot i estar en ple estiu la gent anava abrigada com si estessim al desembre aquí al Vendrell. El tema de la carpa està molt bé. A veure si algun poble de la comarca s'hi apunta, a part de Santa Oliva que ja la té.

1 comentari:

Anònim ha dit...

oti miki arrives i a sac ehh a actualitzarr jeje bé bé
jo vaig ser una de les que va patir una estona d fred fins que un soldiari caballer em va deixar la jaqueta i em va refugiar entre els seus abraços !
el concert ..n'he vist d millors, potser era jo, pro no em van trensmetre com a valls ... la resta geniallllll sobretot estat d sobnolencia d'avui jaja
ptons
mts