Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

diumenge, 26 de juliol del 2009

Ja he vist els "altres" cartells de festa major del Vendrell

Al final vaig veure els cartells candidats a ser cartells de festa major i la veritat que n'hi ha que pel meu gust són més bons. Jo en tenia un parell o tres que hagués votat molt abans que aquest qe ha guanyat, que sembla que estem fent campanya pel reciclatge. Si en comptes d'una pila haguessin ficat un got de plàstics dels concerts haguést tingut més sentit, però la pila em costa pair.

1 comentari:

Beatriz Durán ha dit...

Unes amistats meves de València van venir l'any passat a la Festa Major i tenen el got com a record a la seva casa. Tens raó. Hauria sigut més bona idea això que no pas la pila.

(Vas anar al concert de lo Mohinos? Amb la quantitat de penya que hi havia no et vaig veure. Aquesta nit no sé si aguantaré... demà em llevo massa aviat :( )