Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

diumenge, 19 de juliol del 2009

No nem bé amb el tema de la seguretat pública

L'altre dia van entrar al garatge de casa i van petar els vidres a dos cotxes per robar. Ahir vaig veure una baralla al centre del Vendrell amb navalles incloses. No és el Vendrell que volem i la veritat que cada dia és la seguretat és més minsa. Encara que hi hagi més poli i més multes, la cosa de la seguretat no ha canviat gaire. Almenys és el que jo veig i sento al meu entorn

4 comentaris:

Sonia Mirambell ha dit...

Crec recordar que pel 82, va esclatar una llau de atracaments, caixers, pisos, cotxes quant pels carrers estaven aturats al semáfor, als comerços, a les àreas de descans de les A...
Els moments de crisi ja se sap,..., comportant mes malestar amb tots sentits, evidentment s'han potenciar les mesures de vigilància als carrers!

Beatriz Durán ha dit...

L'altre dia, anava a tancar el cotxe al garatge i hi havia un noi que jum... cap dalt, cap baix, pel carrer de la dreta, després pel de l'esquerra... El cas és que no em faig fiar. Vaig tancar el cotxe i va marxar... I això al costat de l'escola bressol Ralet Ralet. I la meva història amb el cotxe al pàrking de la Renfe de Calafell... en fi!

Maimónides ha dit...

Es un tema complexe, i no perque tinguem unes forces de seguretat eficaces (que, en general, ho son) sino que la majoria d'aquests delictes, al ser lleus (crec que es diu "de menor cuantía") de seguida els autors tornen a estar al carrer. I torna a començar...

elbosquefantasma ha dit...

la diferencia entre hurto y robo, esta a la orden del día, el concepto de "Reincidencia" no sabemos como aplicarlo. Hay sensación de impunidad. Los cacos ya saben las diferencias incluso entre cuerpos de seguridad, distinguen a unos de otros . Y con la crisis se va a poner la cosa caliente.