Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

divendres, 21 de desembre del 2012

Petit resum del 2012

Aquest any que entra a la recta final ha estat un xic diferent de la resta. He canviat una mica els ritmes de vida i m'he aprimat 30 kgs. Això és nota en moltes coses. No et notes tant pesat com abans i veus les coses diferents. Tot potser un xic més fàcil i la teva meta és més lluny. A part he provat un dels meus frustres de petit, com és la música. He tingut la grant sort de trobar un gran grup de 4 persones que aprenem pels camins de la música amb la Marian que és un noble i exquisita persona i professora. La classe de música és una cosa molt important a les nostres vides. No cal anar a Austràlia per ser feliç si ho pots fer en un bar del Vendrell. A més he descobert moltes coses i he tingut la sort de conèixer noves persones i redescobrir altres que ja coneixia. Però la crisis jo crec que ens ha fet a tots més sensibles i valorar altres coses. Jo noto algo direrent. Estic content de ser com sóc i de la gent que tinc al meu costat, dels meus amics, els coneguts i els meus enemics perquè entre tots t'ajuden per aquest camí de la vida. Molt content de la gent del curro i de la gent de la piscina que van estar sempre al meu costat en els moments difícils, de la meva família i com no de tots els que en un moment o altre passeu per aquí a veure, a mirar o no sabeu perquè. Gràcies un any més per ser aquí. No és un gran fet, però cada dia valoro més la rutina. Serà l'edat. Ens veiem en el proper any, no?