Quan tot el boom de la construcció ja tocava el dos va venir la Generalitat i va plantar ARE que són Arees Residencials Estratègiques a tort i a dret. Aquí al Vendrell en teníem dues per la zona entre El Vendrell i Santa Oliva i una altra a les Madrigueres. Ara resulta que diuen aquestes dues del costat del nucli no es faran perquè un informa de protecció civil diu que prop hi passen mercaderies perilloses amb la línia fèrria. Ara falta saber que és el que passa pel tren, especialment aquests vagons que circulen de nit. D'acord que no es faran aquests ARE però hi ha molta gent que viu al costat mateix de la via del tren. Ara falta saber que porten aquests trens que desaconsellin fer aquest nou projecte d'urbanització. Potser que diguin la veritat que no és fa l'ARE perquè no és rendible o realment que ens avisin de la perillositat de viure al costat de la via. Suposo que la cosa continuarà. Ara toca treballar el contingut dels vagons de tren. Esperem nous capítols. Calafell si que ho tira endavant. Clar allí no hi passen els trens. Realment serà rendible? A veure com acaba tot plegat.
L'aventura d'aquest blog va començar al febrer del 2007. En ell hi penjo els articles que publico en altres mitjans de comunicació i un grapat de reflexions personals i pensaments que a vegades val la pena guardar. En ell hi ha una mica la història d'aquesta comarca i de la seva gent. Alguns ja formen part del passat i altres són base del futur, però sempre està el present que ho posa tot en ordre. És una olla barrejada feta amb el pas del temps com l'escudella de les àvies.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
2 comentaris:
Calafell "tira endavant" lo que sea necesario. es más puede que con "tirar" le baste.
Aquí los únicos que mueven mercaderías son los chinos y los pakis.
T'has llegit el llibre Gomorra (també n'han fet una pel·li)? Si te'l lliges veuràs quines màfies hi ha amb el tema dels residus, els vessaments i tot això.
Publica un comentari a l'entrada