Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

divendres, 17 d’abril del 2009

Al Tothosap d'avui "Miquel Casellas, el republicà"

Una de les petites coses que em fa realment feliç es sortir al Tothosap. Realment és un dels premis més i reconeixements més importants de casa nostra. No té cap repercussió econòmica, no està manegat per cap partit ni entitat, per tant té molts punts perquè pugui ser mínimament objectiu. A més no hi ha fotos, cosa que ajuda a refermar les meves teories apuntades. Aquesta setmana es pot llegir en el darrer episodi del Tothosap " Navegant pels blocs de la comarca, aquesta setmana he ensopegat amb el meu amic Miquel Casellas ( que es retrata tocant la guitarra, quina sorpresa!). El Miki es declara per dues vegades republicà convençut i aquesta revelació m'emociona. Ho he de reconèixer. No és estrany, ve d'Albinyana, un territori marcat per homes de revols, com el guerriller Xaconín, disposats a lluitar per la llibertat i per un bon menú, no pas com els del Bulli, un menú contundent i ben català".

Moltes gràcies per aquest comentari molt bo i crec que no hi tinc res a dir perquè us ha quedat clavat. La meva més sincera enhorabona.

1 comentari:

Raül Buira ha dit...

Felicitats pel comentari. Veig que el tothosap també és un fidel seguidor del teu bloc.