En la meva darrera enquesta preguntava sobre els productes Tous, 10 persones creuen que és una bona marca i 7 que és massa vulgar. Jo sóc antitous, però reconec que un cop més sóc minoria.
Benvolgut, permet-me suposar que, malgrat que no haguem gaudit de presentació oficial, més o menys, així com jo, estàs assabentat de la meva existència, de les coses que faig. Benvolgut, jo ho reconec, què hi faré, covard de mi, no és que siguis cada tarda el meu tema preferit, vostres són les promeses que ningú ja complirà, vostres les nits que els telèfons no paraven de sonar. Però sí que et vaig veient en discos que al final no et vas endur. (Manel, "Benvingut")
dimecres 8 d’abril de 2009
Els productes Tous són una bona marca
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
2 comentaris:
I per dir això fas un post?
Fes-te un Twitter home...
Jo crec que són uns bons joiers i que han sabut fer un gran negoci. La vulgaritat la fa el tipus de públic i el fet de que hi hagin tantes falsificacions.
Jo no sóc anti cap negoci legítim. Cadascú té el seu públic.
Salutacions.
Publica un comentari