Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

diumenge, 19 d’abril del 2009

Vendrell, dissabte nit

Ahir una nit de dissabte amb una temperatura sobre els 16 graus, no feia gaire vent i s'hi estava força bé encara que fos al carrer sense que fos d'una manera continuada, però si una mica vaig anar a donar un tomb pel Vendrell. Vaig passar per diferents punts on la gent surt a sopar a prendre alguna cosa i la veritat és que tot estava bastant parat. Els restaurants tenien totes les taules buides i hi havia poca gent dins. La veritat és que tot això que diuen que la gent no es consumeix es veu a la primera quan sobre les 9 i escaig de la nit t'atreveixis a comprovar-ho in situ. Esperem que amb la primavera i la devolució de la renda, la cosa millori.

3 comentaris:

LAURA ha dit...

POTSER ERA PEL PARTIT DEL BARÇA.
AIXÒ A LLEIDA NO PASSA

Anònim ha dit...

Al Vendrell, les passarem "putes", encara no hem vist la crisi de veritat. L'altre dia m'ho van comentar i no m'ho creia, la gent a les set del matí fa cua al "paro" (OTG), tinc cinquanta anys i això em recorda a la època de la cartilla de racionament. Quina merda de polítics que tenim!!!!!, sou tots una colla de inútils

Beatriz Durán ha dit...

Bueno, això que a l'OSOC (ja no es diuen OTG) de Vendrell hi hagi cua a les 7 del matí, no es d'ara ¿eh? Fins i tot abans de les 7 i "amb el torn agafat". Després vas a la 1 del migdia i de vegades només estan els treballadors i "el camp de batalla" desert. És una loteria, però no d'ara ni de fa un any ni dos...