Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimecres, 15 d’abril del 2009

La tele fomenta internet encara que no ho vulgui.

Són una de les persones que cada dia mira menys la tele. No m'agrada. Ho sento. Llavors la meva alternativa és el món dels blogs o el facebook o viceversa. Hem aconseguit tenir un munt de cadenes i un munt de programes que no s'aguanten per enlloc. Què pot mirar una persona com jo que no li agraden ni els esports ni el marujeo. Només em queda el Tomàs Molina i poca cosa més. La millor promoció d'internet és la tele basura que tenim.

2 comentaris:

Pipo ha dit...

Jo també sóc d'aquests... Cada dia passo més de la tele. Ara només miro internet i alguna peli o serie de TV que previament he descarregat. I crec que això està generalitzant

Raül Buira ha dit...

Em sembla que tenim la tele que ens mereixem. Si fan aquests tipus de programes és perque la gent els mira. Avui en dia tot es basa en els indexs d'audiència. Si no tinguessin audiència la cosa canviaria molt i no farien tanta tebassura. Tothom es queixa de la programació dolenta, però resulta que quan fan un programa interessant o un documental llavors no el mira ningú.