Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

diumenge, 22 de febrer del 2009

28 anys després

Qui se'n recorda de l'intent del Cop d'Estatdel 23-F 28 anys després? Suposo que algun dia sabrem la veritat i els dubtes d'alguns personatges propers al Rei durant els primers moments. Aquell dia varem passar un test inesperat tot plegats. Esperem que la democràcia autèntica de mica es vagi implantant entre nosaltres, de moment tenim mena de partidocràcia que es defensa d'algunes actituds que la poden fer perillar. Però la raó sempre triomfa.

2 comentaris:

Bruguers ha dit...

El 23F estava partcipant en la meva primera assemblea de treballadors per votar si anaven, també, a la primera vaga quan varen començar a sonar els telèfons dels familiars alertan d'un cop d'estat.
Un dia molt especial per a mí i sortosament va poder guanyar la democràcia tot i que descafeïnada.

Anònim ha dit...

Jo era molt petita però recordo la imatge d'aquell Sr. amb el tricorni en aquell lloc que a mi em semblava un teatre.
Anys després vaig entendre tot i, cada vegada que veia les imatges, donava les gràcies de tenir un monarca.
Segons passa el temps canvia la percepció,però el que estic contenta és que el cop d'Estat va estar frustrat.