Gràcies a tots vosaltres avui compleixo dos anys de vida a la blogsfera. Jo que vaig començar per fer el tonto, resulta que m'ha agradat i encara segueixo. Gràcies per llegir-me, per comentar coses, per ajudar a tirar endavant aquesta mena de diari de bitacora de l'espai cibernètic. La veritat que ja hi estic mig enganxat, però crec que no és tan perjudicial com altres vicis. Gràcies a tots i ens llegim i per uns pocs, ens veiem.
Benvolgut, permet-me suposar que, malgrat que no haguem gaudit de presentació oficial, més o menys, així com jo, estàs assabentat de la meva existència, de les coses que faig. Benvolgut, jo ho reconec, què hi faré, covard de mi, no és que siguis cada tarda el meu tema preferit, vostres són les promeses que ningú ja complirà, vostres les nits que els telèfons no paraven de sonar. Però sí que et vaig veient en discos que al final no et vas endur. (Manel, "Benvingut")
divendres 27 de febrer de 2009
Avui faig dos anys de vida a la blogsfera
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
9 comentaris:
Moltes felicitats per aquests 2 anys del Bloc. Espero poder llegirte molts anys més.
Felicitats!!!
Felicitats i no paris!
Felicidades, y que cumplas muchos más
l'enhorabona!!!dos anys plens de histoires que explicar!! espero que ens expliquis mil coses durant dos anys mes (o més)!!!!!
Moltes gràcies a tots i intentaré seguir endavant.
No està gens malament. Sempre és positiu llegir comentaris i petites històries de persones, en el meu cas, que no coneixes personalment.
Per molts anys més!
Salutacions.
Felicitats! A continuar aixi! M'encanta seguir el dia a dia vendrellenc a través d'aquest blog
Felicitats Miquel!!! Aquest pastís té un parell d'espelmes però s'han d'afegir moooooltes més!
Ànims, a continuar escribint que segur que ens has d'explicar motes coses.
Felicitats, Miquel!!! Ets un crack!
Publica un comentari