Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dilluns, 16 de febrer del 2009

Dues hores a "classe"

Feia dies que tenia ganes d'anar a veure aquesta peli francesa de la "Classe". Avui he tingut l'oportunitat. La proposta dura dues hores i en aquest temps narra les perípecies d'un grup d'estudiants de 14 o 15 anys dels barris marginals de Paris. Uns actors trets de la seva realitat que com si fos un documental del 33 anirem seguint l'evolució durant un curs escolar. No hi faltaran els passotes, els aplicats, els amics dels seus companys, els interessats. Se m'ha fet una mica pesada perquè les càmeres no surten gaire de les aules i tanta classe, al final es fa avorrit. Algú s'ha quedat dormit. Alguns temes queden a l'aire i no sé sap que passa, cadascú que pensi el que vulguui. Potser si ets mestre et pot interessar, però sinó és una mica més del mateix. És massa real i li falta una mica d'emoció. Hi has d'anar pensant que és un documental sense més pretensions.

1 comentari:

marta mercader ha dit...

ostres miki jo la volia anar a veure però com que tinc el llibre em sembla que passaré i em llegiré l llibre