Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

diumenge, 1 de febrer del 2009

Dues molt bones propostes a la Xatonada del Vendrell

La nova distribució de la Xatonada del Vendrell m'ha agradat molt. Tot semblava més obert i amb més espai. A vegades s'han de provar coses noves. Poden sortir o no. En aquest cas ha sortit bé, però ja tocava fer un canvi. També molt bons els tres humoristes que varen venir per ambientar la festa. Han estat la gràcia perquè et passessin les hores sense donar-te compte. Dues noves idees que han tingut molt bona acollida, crec jo. Fins el proper any. A més el meu sogre va guanyar i des d'aquí el vull felcitar, perquè ja fa dies que es prepara mirant els millors ingredients per assolir el que ha fet. Enhorabona. Ets tot un mestre.

1 comentari:

mai ha dit...

A veure si un dia ens expliques com es fa el bon xató perquè tothom hi diu la seva i jo no m'hi he atrevit mai a fer-lo.