Una de les propostes d'aquest Sant Joan estava a Coma-ruga. Un concert amb dos grups joves guanyadors de dos concurs i una de versions per tancar. La veritat és que feia fresqueta i la gent va arribar tard, però va arribar. El públic va passar bastant dels primers grups i el tercer suposo que ja li devia fer més cas perquè són de casa. El Castell de foc oficial fulerillo com diuen a Lleida.
Benvolgut, permet-me suposar que, malgrat que no haguem gaudit de presentació oficial, més o menys, així com jo, estàs assabentat de la meva existència, de les coses que faig. Benvolgut, jo ho reconec, què hi faré, covard de mi, no és que siguis cada tarda el meu tema preferit, vostres són les promeses que ningú ja complirà, vostres les nits que els telèfons no paraven de sonar. Però sí que et vaig veient en discos que al final no et vas endur. (Manel, "Benvingut")
dijous 24 de juny de 2010
Una revetlla frescota a Coma-ruga
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
1 comentaris:
Vas estar al concert? NO et vaig veure. Per cert, m'agrada la nova imatge del teu bog. Jo encara estic mirant la definitiva.
Publica un comentari