A vegades hi ha pelis que no et diuen res en un primer moment, però estan unes setmanes a la cartellera i penses que alguna cosa tenen per estar allí. Llavors investigues i depèn del resultat la vas a veure. Aquest és el cas de la Deuda que explica la història de tres agents del mosad que volen assasinar un criminal nazi. Una peli en forma de trhriller que la fa molt recomenable perquè manté la tensió fins al final. A més durant la projecció de tant en tant va endavant i endarrere amb el temps i ho fam amb gràcia, cosa que no és gens fàcil. No us la perdeu.
Benvolgut, permet-me suposar que, malgrat que no haguem gaudit de presentació oficial, més o menys, així com jo, estàs assabentat de la meva existència, de les coses que faig. Benvolgut, jo ho reconec, què hi faré, covard de mi, no és que siguis cada tarda el meu tema preferit, vostres són les promeses que ningú ja complirà, vostres les nits que els telèfons no paraven de sonar. Però sí que et vaig veient en discos que al final no et vas endur. (Manel, "Benvingut")
dimarts 20 de setembre de 2011
No us perdeu la peli La Deuda
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
1 comentaris:
res més? això és com dir "és un noi/a simpàtic", jo sempre penso, res més? al segle 21 o la història de la peli és l'ostia o ho són els personatges. Només passar l'estona en el cine està bé si ets un home del segle 19 teletransportat, no tens on anar o estas avorrit/da. Quin és el seu cas?
un/a lector/a pillat/da
Publica un comentari