Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

diumenge, 26 d’abril del 2020

Mossèn Concordi Bonet


Un de les persones peculiars que vaig conèixer a Albinyana Va ser Mossèn Concordi Bonet que va estar al poble des del 1962 al 1985 quan va marxar a Roda de Berà on va morir el 2001. Una persona que no va passar indeferent. Es va preocupar pels pagesos del municipi i va col·laborar perquè poguessin cobrar les seves pensions. També va donar un cop de mà a la fundació de la Cooperativa Agrícola. Va tenir alguns detractors perquè deia el que pensava. Amb ell durant algun estiu anava cada dia a la platja i vaig aprendre a nedar amb ell. Era un mica el consultor de tot plegat. Si hi havia alguna beca del cole anava amb ell, també ens donava cop de mà en altres tràmits tipus gestoria. Ell em va batejar, donar la comunió i em va confirmar. Inclús quan va anar a Roda em va convidar algun cop a dinar a casa seva que era l'ermita de la platja de Roda. Un lloc encantador. He recuperat aquesta foto de Pepita Ferrera on es veu mossèn Concordi. Una gran persona que els de la meva generació recorda perfectament.