Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

diumenge, 19 d’abril del 2020

Quan tenia 20 anys a Alexandria


Aquesta foto me la vaig fer quan tenia 20 anys a Alexandria. Allí estudiava àrab a la universitat. Un curs d'un meset al juliol i després varem anar al Caire i a donar un tomb pel Nil en un creuer. Considero que és la millor foto de carnet que m'he fet mai i me la vaig fer perquè si estava més d'un mes a Egipte havies de fer uns papers per renovar la residència. i no sé que més. Només en tinc una còpia i la guardo amb molt de zel al meu poble. Des d'allí amb un alemany i un mallorquí vam anar a Palestina a fer un tomb i recordo que varem dormir a Jerusalem. Allí no llogaves habitacions sinó llits. Tu tenies el teu llit i cada dia dormies amb gent diferent. No m'ha tornat a passar mai això, però tot era molt car. Records de la meva adolescència ara que a les xarxes està de moda posar fotos de quan teníem 20 anys.