Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dilluns, 4 de març del 2013

Feed back a la vendrellenca

La setmana passada per al tarda em varen trucar al mobil. Jo formo part d'un col·lectiu que varem decidir canviar d'empresa en un tema global. Jo no era ni president, ni secretari ni res i em van dir perque haviem canviat d'empresa perque no ho entenen si ho feien bé i la gent aparentment estava contenta. Jo vaig anar al lloc i ens varem tancar en un despatx i varem estar parlant més de mitja hora. . Li vaig explicar el que amb tota naturalitat. La gràcia que em va dir que la nova empresa era molt bona i va entendre moltes coses que li vaig dir. Algunes, evidentment que no, però en altres si. Va ser molt interessant i la veritat que crec que alguan cosa arribaran a fer. Això que quan li preguntes a algú que et sembla et digui està molt bé o és molt guapo és una cosa que no va enlloc. Ens hem d'acostumar a que la gent digui el que pensi i a acceptar les crítiques com va fer aquesta persona.  Això de tenir mercenaris perquè et besin els peus avui ja no va. A veure si això funciona en altres àmbits de casa nostra.