Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dissabte, 28 de febrer del 2015

No penso anar a veure la peli més mediàtica de l'any

Són moltes les persones que han anat a veure les sombres de Grey.. Jo no hi penso anar perquè alguns dels meus referents cinematogràfics m'han dit que no val la pena, llavors millor anar a veure una altra cosa. Aquest tipus de pelis mediàtiques bassades en best sellers que llegeixe la gent que no llegeix mai em preocupen i per tant no les vaig a veure. Millor apostar pel Franctirador que és una molt bona proposta que si que realment val la pena. Apa, algú ho havia de dir.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Acabo de veure Amercan Sniper i tampoc n'hi ha per tant. És una pel.lícula feta per nord americans i dirigida als nord americans.

La idea és: Va ser Chris Kyle un heroi o un assassí?

Salut!