Ahir com dic en el darrer text varem anar a Puigcerdà i a Agramunt hi havia un foc immens que va tallar algunes carreteres de la zona del seu voltant. Jo vaig trucar al 012 i li vaig preguntar a la noia que em digués com estava la situació d'una carretera en concret perquè nosaltres teníem un mapa de carreteres i sabíem el nom de totes les carreteres. La noia aquesta es va emperrar en explicar-me els problemes de trànsit a Calafell. Jo li deia que a mi Calafell tant em feia, que jo volia anar a Puigcerdà. La noia vinga vinga. Al final varem improvitzar i varem arribar, però hi ha coses que s'han de tenir una mica clares quan es treballa en aquest servei davant d'aquest tipus de preguntes.
L'aventura d'aquest blog va començar al febrer del 2007. En ell hi penjo els articles que publico en altres mitjans de comunicació i un grapat de reflexions personals i pensaments que a vegades val la pena guardar. En ell hi ha una mica la història d'aquesta comarca i de la seva gent. Alguns ja formen part del passat i altres són base del futur, però sempre està el present que ho posa tot en ordre. És una olla barrejada feta amb el pas del temps com l'escudella de les àvies.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
3 comentaris:
si si miki ... va ser patetic ... entre surrealista i mofa estava la cosa.
pro vam arribar!!
mts
y por suerte teníais mapa a mano. Además de pagar la llamada.
S'ha de formar al personal, i no només al 012... Més que un dret ha de ser una obligació, perquè imaginat que la situació hagués sigut realment d'una emergència... Em pregunto si els 012 accepten suggeriments.
Publica un comentari a l'entrada