Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

divendres, 24 de juliol del 2009

Molt content amb el número 1.000 del DIARI DEL BAIX PENEDÈS

Molt content amb aquesta edició número 1.000 del diari del Baix Penedès. Fa uns 13 anys que hi col.laboro i en moments com aquets és quan et sents molt content d'haver invertit unes quantes hores i alguna cosa més en un projecte conjunt. Gràcies a tots els qui el feu possible. Avui ha sortit un número molt interessant. Esperem que hi poguem col.laborar molts anys més. Gràcies a tots.

2 comentaris:

elbosquefantasma ha dit...

Pues a por el 2.000 que ya pronto estará por aquí.

The Sentinel / Jordi Beltran ha dit...

Doncs jo me'l vaig trobar quasi de sorpresa... ni em van avisar. Entenc que deuen anar de bòlit, però em sap greu que no m'hagin trucat, encara que sigui per una petita col·laboració... amb el munt de pàgines i pàgines d'acudits i portades que els vaig fer... fins i tot la commemorativa del #500! En fi, a veure si pel 2.000...