Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dijous, 23 de juliol del 2009

Vaja pal de Harry Potter, infumable.

Havia vist fins ara totes les pel·lícules del Harry Potter i no em volia deixar perdre aquesta. Al final m'hi vaig deixar caure en una sessió de 10 i mitja de la nit. Erem poca gent al cine. La veritat és que va ser un autèntic toston, feia dies que no m'avorria tant al cine. És d'aquestes pelis que surts mitja hora al mig de la projecció i no et perds res de res. La cosa ja està massa explotada i ara en comptes d'apostar per la màgia es dediquen a parlar dels problemes amorosos dels adolescents protagonistes de la cinta. Ja està bé, però per això ja tenim moltes altres propostes i precisament els orígens de Harry Potter no eren aquestes. Si us agrada molt, molt i molt hi podeu anar, però sinó us pot resultar un veritable toston. Quedeu avisats¡¡. Jo quasi vaig quedar adormit i va estar d'un pel que no marxes a mitja peli, però em vaig aguantar i vaig descobrir que amb el final previsible que té ho hagués pogut fer perquè és un autèntic pal.