Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimarts, 7 de juliol del 2009

La gerra Brita potser una solució per beure bona aigua

El miracle de la Brita. Aquest aparell és una gerra d'aigua que filtra l'aigua de l'aixeta pel consum diari. Costa uns 30 euros i cada filtre dura un mes. Jo abans comprava l'aigua a la botiga, però ens van regalar una Brita i tot que al principi no hi creia gaire al final m'he acostumat. No he caigut en la temptació del Nespresso perquè el cafè no m'agrada gaire, però l'aigua l'hem de veure quasi per necessitat. Podem posar descalcificadors per la calç, però si no us agrada l'aigua de l'aixeta, feu anar la Brita que va molt bé.

3 comentaris:

Josep Manel Laliga ha dit...

Jo també la tinc, ja fa bastant temps i és cert, funciona i t'estalvies molts calers en aigua embotellada.

elbosquefantasma ha dit...

Si, si, me han regalado una jarra solac,,,, y me funciona muy bien.

Pipo ha dit...

L'altre dia vaig comprar una capsa de 6 filtres a l'Aki de Roda de Barà i em va sorprendre lo cars que eren:
38 euros....