Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimarts, 29 de desembre del 2009

Les estratègies de Telefonica.

Jo fins ara pagava 29 euros al mes per l'adsl de telefonica amb velocitat un mega. Ahir truco perquè em donessin més velocitat i em van dir que per un mega havia de pagar només 21 euros al mes i que jo ja pagava per 3 megues. Telefònica dona una mala informació, amb les vegades que et truquen i la promo que fan quan varen fer el canvi de tarifes m'havien hagut d'informar de la meva tarifa excessiva pels serveis contractats, però aquests ja ho tenen tot superat. Aneu al tanto perquè sempre que poden te l'endinyen per on millor els hi va. Ara pagaré 29,90 cèntims i tindré 6 megues. Bé, suposo que els tindré. Fins ara he estat fent el prèssec i jo sense assabentar-me.

4 comentaris:

Unknown ha dit...

Cada x temps telefònica va duplicant la velocitat de l´ADSL sense comunicar-ho als seus clients. Si tenies 3Mb , ara en tindras 6Mb , i d´aqui un temps en tindras 9Mb.Això si , sempre pagaràs el mateix.

Albanie ha dit...

En el meu món aquestes coses no son del tot reals.
Visc més envoltada de bombolles de sabó i envoltoris per petar amb els dits.
Tot i que a la meva nena de les leganyes segurament si que li agrada més Avatar que fama, tot el que es massa real l'avorreix.

Un bes :*

Pipo ha dit...

I no et queixis...
Jo pago 45 + IVA per 1 mega amb Iberbanda (subsidiaria de Telefonica) perque aqui no n'hi ha cap altre possibilitat

Mª J. Puigibet ha dit...

No ho entenc, Miquel. Hi ha una promoció de 6 megues a 29,90 durant un any (després pagaràs el que correspon) per qui no té contractat ADSL. Els que paguem això mateix per un mega no hi tenim dret. Si volem 3 megues hem de pagar 39 euros i 6 megues 49 euros. Per tant, continuaré "fent el préssec" amb un mega per 29.90€.