dilluns, 26 de maig del 2014

Competències per muntar negocis propis

Aquest cap de setmana he anat a un establiment recent inaugurat i han fet algunes coses que crec que no s'han de fer. Primer de tot, quan demanes els gustos de gelats que tens et diuen que esta a la carta i tu li dius que no hi són pas. Ells et diuen que si que hi són. Al mirar-ho veuen que efectivament no hi són. quan al cap de mitja hora els preguntes perquè no et porten la comanda que et diguin que fan servir productes naturals i l'elaboració és lenta. Després al cap d'un quart d'hora et reconeixen que han perdut la comanda. A l'hora de pagar et pregunten tres cops que has près. Tothom té dret a la vida, però s'ha de tenir una mica de  competència quan es vol muntar un negoci propi. Intentar ser prudent i assumir la culpa en un principi i si no la tens doncs no passa res, pero que el cambrer reconèixer que s'ha equivocat no és un bon camí. El tema no es tardar molt o poc sinó fer que tot sigui una mica coherent i tingui una lògica i tractar al client amb un cert respecte i reconèixer les faltes. Per servir a la gent has de tenir alguna cosa com per jugar a basquet es millor que siguis alt. Evidentment tothom pot muntar el que sigui i jugar a basquet però ha de reconèixer que ha d'intentar superar uns trabes i sinó ho fa almenys dissimular-ho amb elegància.