Aquest cap de setmana he anat a un establiment recent inaugurat i han fet algunes coses que crec que no s'han de fer. Primer de tot, quan demanes els gustos de gelats que tens et diuen que esta a la carta i tu li dius que no hi són pas. Ells et diuen que si que hi són. Al mirar-ho veuen que efectivament no hi són. quan al cap de mitja hora els preguntes perquè no et porten la comanda que et diguin que fan servir productes naturals i l'elaboració és lenta. Després al cap d'un quart d'hora et reconeixen que han perdut la comanda. A l'hora de pagar et pregunten tres cops que has près. Tothom té dret a la vida, però s'ha de tenir una mica de competència quan es vol muntar un negoci propi. Intentar ser prudent i assumir la culpa en un principi i si no la tens doncs no passa res, pero que el cambrer reconèixer que s'ha equivocat no és un bon camí. El tema no es tardar molt o poc sinó fer que tot sigui una mica coherent i tingui una lògica i tractar al client amb un cert respecte i reconèixer les faltes. Per servir a la gent has de tenir alguna cosa com per jugar a basquet es millor que siguis alt. Evidentment tothom pot muntar el que sigui i jugar a basquet però ha de reconèixer que ha d'intentar superar uns trabes i sinó ho fa almenys dissimular-ho amb elegància.
L'aventura d'aquest blog va començar al febrer del 2007. En ell hi penjo els articles que publico en altres mitjans de comunicació i un grapat de reflexions personals i pensaments que a vegades val la pena guardar. En ell hi ha una mica la història d'aquesta comarca i de la seva gent. Alguns ja formen part del passat i altres són base del futur, però sempre està el present que ho posa tot en ordre. És una olla barrejada feta amb el pas del temps com l'escudella de les àvies.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada