Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dijous, 22 de març del 2012

Ja tinc aletes. quina sort¡¡¡¡¡

Ha tinc aletes. Avui dia 22 de març i després d'un mes de demanar unes aletes de la meva mida a la piscina vella del Vendrell avui les he pogut estrenar. Durant aquests dies he utilitzat unes aletes embenades amb tela o cinta americana que feia més mal que bé. Avui ho he aconseguit. Dues instàncies sense resposta. Una trucada a veure que passava 6 mails recordatoris amb "que hay de lo mio?" Al final ho he aconseguit. Moltes gràcies. Al final tot funciona, potser una mica tard, però arriba. Encara em queda un trimestre de curs per utilitzar-les  i moltes dies per practicar. Allí estarem darrera l'ona de la piscina.

1 comentari:

Redacción ha dit...

Hola Miquel!!!

Jo tambè nedo amb aletes i es una passada!!! ja veuras les cames com t´agafen forma... Ho combino amb 10 piscines d´escalfament, 60 piscines amb aletes i 10 piscines de tornar a la calma... quasi 1 horeta!!!
M´he enganxat a nedar amb aletes!!!
Salut i força esport!!!