Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dilluns, 27 de febrer del 2017

Una dècada d'aquest blog


Avui, 27 de febrer del 2017 aquest blog fa una dècada. Estem d'aniversari. 10 anys apuntant històries, aventures, somnis, realitats, crítiques al voltant del Vendrell, comarca, Catalunya, món univers. Quan va començar erem uns quants que teníem blog, però poc a poc van anar desapareixent per diferents motius, però jo encara he volgut conservar aquest format. Hi ha mesos amb més activitat i altres on la cosa està més tranquil.la. Aquesta és la meva visió del món que m'envolta, pot agradar o no, però aquí dic el que penso d'algunes coses que veig al meu entorn. Si tot estés bé i guapo, potser no evolucionaríem la gràcia és anar pulint les coses perquè vagin evolucionant i es vagin adaptant a la nostra realitat.
Moltes gràcies per seguir-me, per passar per aquí de tant de tant per aquí i veure que hi poso. Vosaltres sou els autèntics protagonistes. Jo em limito a posar el teclat. Ens seguirem veient en la propera dècada. Una fora abraçada i endavant. La vida ens espera.