Les nostres contrades és de les que més creixen a Catalunya situant-se en les primeres posicions de Catalunya, en especial els amb municipis costaners com Cunit i Calafell. Aquest fet provoca cada dia hi ha més persones que vulguin entrar en els principals ajuntaments per poder remenar les cireres. Això és va traduir en onze candidatures al Vendrell i Calafell en les darreres Municipals. Un número una mica inferior a les del 2019 amb tretze llistes al Vendrell i dotze a Calafell.
A partir d’aquí el que fan la majoria dels polítics es intentar mantenir-se en el poder a qualsevol preu per això fan servir un seguit d’estratègies que molts pobles practiquen. La principal és treballar el tema inversions a qualsevol preu encara que moltes propostes no passin del projecte bàsic. Aquesta mentalitat obliga al govern a dedicar diners del pressupost municipal per donar una mínima consistencia a aquesta filosofía. Com molts cops la cosa no arriba demanar ajuda a tot arreu on sigui posible: Europa, Espanya, la Diputació i altres entitats que fan de tietes riques en aquest món de poders cada dia més repartits.
Aquesta mentalitat obliga a treure diners d’altres partides. Els representants de la voluntat popular tenen molt clar que un dels punts on es pot treure diners és del manteniment dels serveis. Si abans hi havia cinc escombriaires, doncs ho deixem en la meitat i els repartim bé perquè no és noti. Tot arreglat. Espais municipals doncs, contractem una empresa de manteniment i per la meitat del cost actual quedem bé amb la galería. La culpa serà dels operaris subcontractats que no arriben a tot arreu. Si sobra alguna cosa, doncs res, alguna festeta per alegrar la vida als votants i seguim endavant esperant treure un bon resultat i mantenir la poltrona a qualsevol preu.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada