Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimecres, 22 d’octubre del 2008

Un dia molt especial: plou

Avui plou. És un dia magnific perquè plou. Quan vivia a Albinyana i plovia recordo com escoltava les gotes de pluja estrellar-se contra la teulada de casa. Si era dissabte o diumenge i no havia d'anar a treballar o a estudiar. Ja era la repera. Gaudiu d'aquest dia. Ho sento perquè a les sis fan una ofrena a Pau Casals al cementiri del Vendrell i no sé com sortirà, però gaudiu de la pluja que és molt bonic.

3 comentaris:

Montse ha dit...

Doncs a mi si plou no m'agrada el dia, es trist, i fosc, m'agrada el sol que em dona vida.
Ja veus mai plou al gust de tothom.

Beatriz Durán ha dit...

I si hi ha tormenta, ja és genial... A mí tmb m'encanten els dies de pluja.

Per cert, començo a veure ofertes de treball noves pel Camp de Tarragona. Espero que no tot estigui "donat" i a veure si sona la flauta.

Anònim ha dit...

hola miquel,

m´he pres la llibertat de linkar-te al meu blog, sóc nova en això,però ja fa temps que et segueixo!!

a mi també m´agrada la pluja, sobretot aquells diumenges que no tens ni l´inteneció a sortir al carrer...i si fa fred, millor que millor!