Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

diumenge, 31 de gener del 2010

Els mojitos de Moon bar de Calafell

Una de les coses que tenia ganes de provar eren els Mojitos del Moon Bar de la Platja de Calafell. Ahir amb molt bona companyia vaig tenir aquest honor. La veritat és que hem quedo amb els de Sa Caleta. Aquests darrers són una mica més cars, però estan molt millor fets. La gràcia és que els mojitos d'ahir no tenia els gel ben matxucat. Una altra de les coses que no em varen agradar va ser el so massa alt de la música de fons que feia molt difícil poder parlar. Jo em quedo amb Sa Caleta, un altre dia hi tornarem a veure si les coses han canviat.

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Jo també he probat els de Sa Caleta, els del Moon Bar i els de New Orleans,i et puc dir que em quedo amb els de New Orleans. Personalment et recomano els mojitos , caipirinhas , etc... del Restaurant Casa Torner i Güell de Vilafrana.

laura ha dit...

jo tame he provat els mojitos del moon bar, del new orleans i del sa caleta, i personalment em quedo amb els del sa caleta. L'ambient es magnific, els cocktails de luxe i la música està força bé. Els cambrers/cambreres són molt simpàtics...que m'es podem demanar?