Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

diumenge, 10 de gener del 2010

Quin rollo la Riera de Tv3

La sèrie aquesta Riera de que acaben d'estrenar ara per la tv3 no m'agrada gens. Em recorda a una que no van fer no ga gaire per aquesta cadena al voltant del port de Barcelona. A mi m'agrada la gent de carrer, no em van aquestes vides d'executius en plan americà i tot això amb molt de purpurina i glamour. S'ho poden quedar. Jo com el Jaume i el Ramiro i la Marcela crec que ja no en trobaran. No crec que duri molt aquesta nova sèrie.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

BUff! Doncs diria que tenen la intenció de fer-la durar. Suposo que el parell d'anyets no els treu ningú!

Josep Manel Laliga ha dit...

Tot i que hi surten grans actors, no la vaig veure més de 10 minuts. La primera impressió ja no em va entrar bé.
Ja veurem com va.

Albert Recasens ha dit...

Penso que teniu poca paciència! Voleu dir que no és aviat per jutjar-ho? Esperem uns quants capítols i ja en parlarem!

Carme R. ha dit...

Encara que es aviat per saber si tindrá gaire èxit pèro a mi no em va fer gaire el pés, els dos capítols els trobo ensopits.

Anònim ha dit...

mira jo et donc la rao (tot i que li donc la rao mes a l'albert) i que ara me fet fan de la riera.
el prinicpi era molt avorrit pero els ultims capitols estan molt be i tenen molta intriga.
et proposo que et miris els ultims capitols i despres opinis de la serie de nou.
salutacions!!