Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimarts, 27 d’abril del 2010

No només té la culpa Renfe de l'atropellament del Vendrell

L'estació de tren del Vendrell està molt poc cuidada i hi manquen moltes coses. Fa dues setmanes un parell de trens van acabar amb la vida d'una persona que creuava les vies. Jo crec que es perilló creuar pel passadis soterrani perquè a vegades no saps que hi pots trobar, però creuar les vies també és molt perillós, més que no pas anar per sota. Hi ha coses que si que són veritat, però creuar les vies per sobre comporta el seu perill i la persona que ho va fer també té part de culpa.

2 comentaris:

Beatriz Durán ha dit...

Aquest matí al treball els meus usuaris y companys de feina em preguntaven: "¿Pero qué pasa en tu pueblo con la Renfe? Anda que tener el paso a nivel aún...". Encara em segueixo preguntant per què no es posa un vigilant, entre altres coses.

Mª J. Puigibet ha dit...

Em sembla que ja és hora que el Vendrell tingui una estació d'acord amb seu nombre d'habitants i no amb aquest aspecte tercermundista i insegur.